słońce, świeże powietrze, my today's business look

piątek, marca 17, 2017


Cześć wam. Dziś w przerwie między sprawami biznesowymi, a życiem prywatnym postanowiłem odwiedzić jedno z Rzeszowskich dość charakterystycznych miejsc, aby złapać oddech świeżego powietrza i w końcu stanąć dla was przed obiektywem.   
  
Dzięki słonecznej pogodzie stało się to możliwe, a w dodatku nie obeszło się bez wspólnego spaceru z moją dziewczyną, która jest autorką dzisiejszych zdjęć.


   

Modelem nie jestem   

Dlatego pozować jeszcze nie umiem, myślę że jest to kwestia dużej ilości prób, zdjęć, ale przede wszystkim czasu. Nie ukrywam, że jest to moja pierwsza sesja blogowa, która była mocno stresująca. Dużo słońca, dużo wiatru, mina na każdym zdjęciu ta sama. Pomimo tego, myślę że najgorzej jak na pierwszy raz, nie wyszedłem. Najlepiej oceńcie sami :) 


Pierwsza współpraca   

Niewątpliwie jest to pewnego rodzaju sukces dla mnie, gdzie po niespełna miesiącu prowadzenia bloga otrzymałem pierwszą propozycję współpracy, którą oczywiście przyjąłem.   

Dzięki uprzejmości ePrezenty.pl nowy trend w stylistyce jakim jest drewniany zegarek dotarł również do mnie. Doskonale pasujący do większości stylizacji zarówno nieformalnych, jak i oficjalnych. Dzięki 100% naturalnemu wykonaniu, z bambusowego drewna, podkreślony został nowoczesny design zegarka. 




Dodatkowo na zegarku możemy umieścić własny grawer z dedykacją, dzięki czemu świetnie nada się na prezent. Widoczny na zdjęciu zegarek znajdziecie tutaj. Ponad to ePrezenty.pl to ponad 2500 pomysłów na prezent z personalizacją dla każdej osoby i na każdą okazję. Polecam te stronę każdemu. 

O.

Podobne posty

20 komentarze

  1. Świetnie wyszła ta sesja, a współpracy gratulację, oby tak dalej. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka stylizacja! No i świetny zegarek!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromny plus za kolor koszuli, trafia w nasze gusta! Zegarek jest klasa samą w sobie! Bardzo ładny gadżet! Czekam z niecierpliwością na kolejne posty! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykowna stylizacja, tak trzymaj! Gratuluję współpracy, stylowy zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna klasyczna stylizacja!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja baaaardzo mi się podoba. Genialny zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu jakieś Twoje zdjęcia! :D Jak na pierwszy raz są bardzo fajne! :D I ta współpraca! Gratulacje, dopiero miesiąc, a już widać, że cały czas idziesz do przodu i się rozwijasz! ;D Karierowicz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak najbardziej w porządku. Proponowałabym na kolejnej sesji bardziej się wyluzować. Nie ma czego się stresować, a widać na zdjęciach jasno i przejrzyście, że jesteś pod wpływem stresu.

    Pozdrawiam,
    Kinga z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starał się do tego dążyć.

      Usuń
  9. W końcu jakiś facet, który prowadzi bloga o tematyce, która może być ciekawa. W tym poście nic mnie nie interesuje, od stylizacji po product placement, ale tutaj chodzi o Twój rozwój i to jest spoko, bo mimo że pierwsza sesja wyszła średnio, to kolejne będą co raz lepsze. Powodzenia!

    Pozdrawiam Pasjonat Życia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde super wyglądasz :) ja pochodzę z okolic Rzeszowa :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszła Ci ta sesja jak na pierwszy raz! :-)
    Również gratuluję Ci współpracy,bardzo ładny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwszy raz z pozowaniem poszło ci naprawdę dobrze :) Podoba mi się design twojego bloga, więc będę wpadać tutaj częściej.
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze dobrany garnitur to najlepsze w co może przyodziać się mężczyzna!
    Świetny zegarek :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Bardzo ładny wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ten czarny płaszcz. skarpetki w grochy też super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz to Vistula SOHO MODERN Slim, natomiast skarpetki zakupione w sklepie Wólczanka

      Usuń

Facebook

Obserwatorzy

Polecana Muzyka