Flanelowa koszula - SHORT LOOK 02/2017

wtorek, lutego 21, 2017

Witajcie dzisiaj postanowiłem przyglądnąć się temu jakie ciekawe ubrania, ciuchy, akcesoria posiadają różne sklepy w swoim asortymencie. Moją uwagę przykuły flanelowe koszule w kratkę. Wiadomo jest nie od dziś, że zdobią one ciała zarówno kobiet jak i mężczyzn od dziesięcioleci. Ich wzory, formy, kształty czy kolory niewiele się zmieniały z biegiem lat. Dziś chcę się z wami podzielić tymi, które według mnie zasługują na uwagę.

Co to Flanela?

Flanela to miękka i lekka tkanina bawełniana i wełniana o dobrych właściwościach termoizolacyjnych. Inaczej mówiąc - jest ciepła i utrzyma pożądaną temperaturę naszego ciała podczas chłodnych dni. Nie jest to typowa koszula ponieważ jest gruba i mięsista, kołnierzyk jest nieusztywniony, natomiast guziki są mocno przyszyte do materiału.

Lee 
Cena: 229zł 119 zł - sklep
Marks & Spencer
Cena: 199 zł - sklep
Big Star
Cena: 139zł 87 zł - sklep
Zara
Cena: 69,90 zł - sklep
Diverse
Cena: 119,99zł 79,99 zł - sklep
Levi's
Cena: 239 zł - sklep
Wólczanka
Cena: 199zł 69,99 zł - sklep
Pull&Bear
Cena: 99,90 zł - sklep
Hollister
Cena: 159zł 103,35 zł - sklep
HYMN
Cena: 339zł 169,50 zł - sklep
Jack & Jones
Cena: 129zł 90,30 zł - sklep
Abercrombie & Fitch
Cena: 309zł 216,30 zł - sklep
Top Secret
Cena: 99 zł - sklep
Recman
Cena: 139zł  49 zł - sklep
Abercrombie & Fitch
Cena: 319,99zł 119,99 zł - sklep
van Graaf
Cena: 429,95zł 299,95 zł - sklep
Dstreet
Cena: 69,99 zł - sklep
PeakPerformance
Cena: 500zł 350 zł - sklep

Podsumowanie

Flanelowa koszula to niezbędny element garderoby osób ceniących sobie swobodę oraz casualowy styl. Dlatego jestem przekonany, że zaprezentowane tutaj propozycje przypadną komuś z was do gustu. Pamiętajcie tylko, że decydując się na zakup flanelowej koszuli w sklepie, warto zwrócić uwagę na materiał, ponieważ często to, co podobno jest flanelą w sklepie, tak naprawdę nią nie jest. Szukając prawdziwej flanelowej koszuli, warto przeszukać sklepy internetowe. Istnieje wtedy o wiele większa szansa, że uda nam się znaleźć naszą idealną flanelową koszulę.

Pytanie do czytelników

Drodzy czytelnicy chciałem zapytać się was jak bardzo podoba się wam taka forma "short look", co o tym sądzicie i czy chcielibyście w przyszłości widzieć więcej tego typu postów? Piszcie w komentarzach :)

O.

Podobne posty

20 komentarze

  1. Podobają mi się takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka stylizacja zawsze będzie modna :) U mnie niebawem stylizacja wlasnie z taka koszula!:) Zapraszam wwww.royalboy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w swojej szafie taką flanelowa koszule i jest jedną z moich ulubionych ☺ bardzo swobodnie się w niej czuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koszule i tak - podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli chodzi o koszule w kratę to od razu kojarzy mi się z flanelą, materiał bardzo miły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te koszule chyba nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Świetne są takie koszule !

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny look, bardzo mi się podoba :-)! ogólnie fajna szata graficzna bloga , będę wpadać, buziaki

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Flanelowe koszule są nawet ok ;) najbardziej podoba mi się ta z jack&jones, ale może to ze względu na modela 😃
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mężczyzn w koszulach,ja też niedawno sobie taką sprezentowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgodzę się z tym, że koszula flanelowa jest niezbędnym elementem męskiej garderoby (damskiej również) ale jest też fajne w tym poście to, że podałeś dużo przykładów koszul z różnych sklepów łącznie z cenami, co jest dobre. Od razu mamy wgląd co, gdzie i ile kosztuje :)

    pozdrawiam www.blog-emilux.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ze damskiej rowniez. Dziekuje, bardzo sie ciesze, że to się podoba :)

      Usuń
  13. Uwielbiam flanelowe koszule, sama mam jedną 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wielką miłośniczką koszul w kratę!

    OdpowiedzUsuń
  15. My z narzeczonym zawsze kupujemy podobne koszule bardzo lubimy również te w kraty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się taki styl. Właśnie wczoraj założyłem swoją koszulę w czerwone kraty i wybrałem sie do kina. W takiej stylizacji wpasuje się wszędzie. http://pomau-nolimits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie flanela to bardziej taka do pracy, nie wyobrażam sobie mieć takiej koszuli na codzień do szkoły. Owszem - jest wygodna, ale to chyba nie dla mnie.. Post napisany świetnie! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się bardzo podoba taka forma wpisów! Krótko, zwięźle, ale na temat i wszystkiego możemy się dowiedzieć.
    Co do flaneli bardzo lubię ten materiał i jest jednym z najwygodniejszych jakie kiedykolwiek nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem flanele są nie tylko modne, ale i wygodne.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Facebook

Obserwatorzy

Polecana Muzyka